Monday...

Vaknade vid sex imorse av klockan. Både jag & Sebbe hade jättesvårt för att somna igår då vi tyckte det var alldeles för varmt.. Men till slut somnade vi iaf. Var hur trött som helst imorse men gick upp ändå. Jobbet idag har varit helt okej. En beställning på 30 personer extra så vi hade lite mer att göra som tur var ^^
Imorn är jag ledig, men tro inte att jag sitter hemma o slöar inte! Nej, för jag ska nämligen befinna mig hos läkare kl 09.00 o sen på ungdomshälsan. Oj jävlar!! Måste ringa/maila o kolla om jag kan få en annan tid för annars blir det sjukt stressigt från läkare till kurator. Kan ju fråga efter 11, men tror det är för sent. Har inte varken nummer eller epost heller, får leta sen.
Well, och på onsdag ska Sebbe shoppa nya kläder så jag följer med som smakråd ;) Vi åker till Ingelsta för jag har bara varit där en gång sen de byggde om :P Så det blir nog spännande! Sen på fredag blir det jag, Sebbe, Jenny & Jonne på party hos mig:) På lördag ska jag & Sebbe ev ut till Hugo. Får se hur det blir. Blir nog inte Otten på länge för det är så tråkigt tycker jag. Synd att Hugo inte har smsfribiljetter som Otten, så för att få biljetter till Hugo måste jag leta på stan. Ska börja på onsdag för det är då biljetterna kommer. Bikbok, Monki, Carlings, Levis & nån mer har biljetter =) Voila, vem betalar inträde nuförtin? Inte jag iaf :P
Bara garderob ofc som kostar en tjuga.
Jahopp, snart ska jag handla mat inför veckan. Eller jag brukar handla på torsdagar med för annars blir det för tungt. Ska nog leta kärringvagn snart att ha varor i när jag handlar. Tur att det inte är långt till affärn bara :) 3-5 minuter tar det. Skönt det.
Lyssnar på Kent nu :) Måste diska, för Jenny & Natha gjorde chokladbollar hos mig och innan det åt jag & Sebbe fiskpinnar med makaroner.

See ya! Puss! ♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0