Måndag förmiddag

Kunde inte sova inatt överhuvudtaget så blev hemma idag. Gick upp nyligen, men är fortf trött. Har ätit frukost iaf och så.
Lina messade förut och sa att hon skulle komma till mig, vi får se hur det blir med den saken. Hörde att posten ramlade ner i mitt brevinkast förut men orkar inte kolla just nu :O
Well, helgen har varit bra, i fredags blev det lite chillfest hos mig som sagt, men jag & Sebbe gick och lade oss tidigt^^
I lördags så blev det förfest hemma hos mig och sen utgång till Hugo med Sebbe, Rasmus, Mattias & Maria. Tyvärr så råkade Maria tappa bort en kula till en piercing så jag följde med henne hem där hon bytte piercing och sen så åkte vi tillbaka till Resecentrum (Hugo & Otten ligger precis i närheten av Rese). Dock somnade maria på min axel under den korta bussresan och hon beslöt sig för att åka hem igen och sova. Tråkigt det där, speciellt som hon hade tänkt att fira en kompis 18årsdag.
Jag iaf drog tillbaka till Hugo och köpte mig en xider och dansade. Hade riktigt trevligt, träffade massor av folk från gammalt. Högstadiet bland annat, skitkul!
Sebbe och jag drog vid halv två typ, var nog hemma vid 2 kanske. Somnade på en gång.
Under söndagen vaknade Sebbe skit-tidigt, medan jag hade svårt för att komma upp :P Haha
Vi åkte hem till mig och städade och sen träffade jag Maria en snabbis på stan. En timma senare satt jag på bussen mot Krokek, för att hälsa på mina föräldrar och systrar. Fick god middag, lamm med pasta :) Sedan blev det att dricka té med mamma och slappa i soffan och snacka om allmänt mojs. Hihi. Åkte hem med tjugo över sju bussen, var i norrköping kvart i 8. Blev att gå med Jenny en sväng plus ta en morotskaka på Coffee House (!). Var länge sen jag åt morotskaka och det var sjukt gott vill jag lova!
Idag skulle det egentligen ha kommit hem en katt till mig, men ägaren hade svårt att bestämma sig i sista stund vilket gjorde mig sur. Hon sade nämligen att hon ville bli av med katten snabbt och sen igår kväll så har hon inte bestämt sig! Riktigt dålig stil! Jag har ju förberett mig massor, städat och hållt på i lägenheten och så gör hon såhär! :@

Tur att jag har fått äran att ta hand om Emma & Crickas två katter när de åkre till Thailand i januari :) Då har jag något att göra om dagarna :D

Nej, nu har Lina kommit hit, så kan inte blogga så mkt mer. Har kollat facebook & bdb under tiden, så glömde bort mitt blogginlägg :O

Puss o hej! Skriver mer senare kanske <3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0