Lördag eftermiddag

Vaknade vid halv ett ungefär. har ätit frukost, duschat & fixat. Ska snart åka in till stan för att köpa vissa grejer och sen åka till Emelie och hämta några grejer som jag glömde hos henne inatt.
Väldigt rolig kväll med tjejerna var det! Vi var hemma hos Emelie, som jag skrev inatt och hade hur kul som helst. Eftersom jag inte druckit på länge ordentligt så blev det lite lulligt inatt. Jag drack typ mer än vad jag gjort på länge men jag hade ändå kontroll och drack mindre än vad jag gjorde under sommaren. Så det känns bra. Stt man har bättre kontroll över drickandet och att jag inte dricker så ofta längre.
En öl på fredagskvällen anser jag inte som att "festdricka" utan mer en grej som att slappna av från jobbveckan så att säga.
Well, ska snart diska undan frukostdisken och åka till stan. Ikv blir det lugnt hos mig, Jenny kommer men vi ska mest bara chilla, snacka och ha det trevligt.
Sebbe smsade mig imorse när jag sov, han är i Värmland nu iaf och ska sova tills imorgon. Bowlingcup plus lite party med bowlingkompisarna med öl var det för honom ikv iaf :)
jao, jag är rätt trött, har sovit bort hela förmiddagen så nu har jag eftermiddag & lördagskväll att hitta på nåt. Om jag orkar, skönt att slappa. Imorgon vet jag inte vad det blir än. Jag tror inte jag åker till familjen, det kändes lite jobbigt med tanke på att de hade mycket på gång. Så jag åker nästa söndag på dagen för min syster fyller år som sagt.
Så då kan jag passa på att tvätta imorn och städa. Sedan träna. Joggingrunda/promenad i snabb takt en timme som förra söndagen. Runt vilbergen eller vrinneviskogen. Helst inte vrinneviskogen med tanke på att det inte är sommar längre, utan becksvart vid kl 16 redan.. Nja, jag kör runt vilbergen eller till skarphagen och tillbaka, sådant som märks. Gå ut med hörlurarna ska man göra iaf.
Nä, lite bilder som togs under kvällen? Själv tog jag noll bilder igår men Becka och Emelie tog bilder. jag råkade somna på Emelies madrass vid halv tre, sov i tio minuter, tills Emelie väckte mig och sa att det var dags för mcDonalds ;) Självklart hade hon tagit kort, men de läggs inte ut här. Nej, två bilder som Becka tog kan jag bjuda på istället.




Jag hos Emelie

Hos Emelie

Sådär, det var de 2 bilderna på mig. Nu är det mörkt ute redan så jag måste diska & fixa så jag kan åka till stan snart.

Puss&hej

Kommentarer
Postat av: Tess

Fin du var i mörkt hår. Byter du färg ofta. Vi kommer och hälsAR på i jul i mellandagarna blir det. Tänkte att du och jag kunde byta julklapp bara för lite. Ngt symboliskt för en 50-lapp eller så. Vad tycker du om det? Ska bli kul att ses,kram

2009-11-29 @ 09:01:14
URL: http://tess2tellbom.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0