Lördag :)

Gårdagen spenderades tsm med Becka, Lina plus tre andra hos mig. Vi drack lite o flummade. Lisen var himla populär, hihi ;) Becka tog en massa kort på henne. ^^
Alla drog vid kvart över ett inatt och jag gick o lade mig då. Vaknade typ vid halv elva och har inte gjort nånting än så länge, busat med Lisen, sett två avsnitt av Simpsons på tv, ätit frukost. Ska göra mig iordning nu för ska fika med Shara om en timma på stan.

Det är soligt ute idag men blåsigt. Hatar när det ska blåsa :/

Ikväll blir det att åka till Sebbe, han är sjuk :( Så jag hoppas han kryar på sig snabbt :)

Bloggar kanske mera senare, puss så länge o kommentera mera, det e ni dåliga på!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0