Liten chock :(

Fick mens imorse. Hade anat det eftersom jag gått med mensvärk ett tag. Såhär långt låter det normalt, men icke! För jag hade mens för en och en halv vecka sen och nästa mens väntas inte komma förrän om nästan två veckor! Istället kom den nu! Jag mår ganska dåligt, för jag har haft andra problem med det. Måste helt enkelt ringa kvinnokliniken. Får gå upp till personalen och låna deras telefon.

Har legat i sängen i 13 timmar. Gick o lade mig kl 19, gick upp vid 8 imorse. Är ganska deppig pga olika saker, mest orolig över det jag skrivit ovan.

Lisen har varit busig hela morgonen. Sött :) Hon är rädd för dammsugaren som de flesta katter är. Och hon följer mig avrt jag än går, tillomed på toa. Men när jag skulle duscha förut fick hon snällt vänta utanför.

Idag blir det Rusta med älsk, måste iväg idag helt enkelt.

Byebye! Glöm inte att kommentera!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0