ι ℓσνє уσυ♥

ɐظpɐu älskar sin uɐıʇsɐqǝs


Tack för att du finns älskade! ♥

Varit en jobbig trist dag i övrigt. Inte mått särskilt bra:/ Känt mig ensam & ledsen, vet inte varför exakt för kommer inte på ngn specifik anledning mer än att jag inte är så glad över att vissa vänner inte längre finns nära mig. Och att så fort det händer någonting så vet typ alla o så blir det bara skit utav alltihopa. Inget kul det där.
Sedan så har jag även sagt tack o adjö till jobbet. Klarar inte mer nu. Lotta kommer till mig på torsdag så då ska vi prata och komma överens om något.
Får se vad som händer. Måste orka anstränga mig helt enkelt.

Well, är hemma hos Sebbe, ska äta korv med bröd, sen ska han till bowlingen och jag ska hem och hämta övernattningsgrejer o sen blir det film med älsk när han kommer tillbaka från bowlingen.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Söt header :D

KRAM

2009-11-03 @ 21:57:03
URL: http://emmaschulz.blogg.se/
Postat av: M

Hoppas verkligen du hittar ny sysselsättning snart! Hur går det med Aktema? Att sitta hemma och inget göra spär bara på depp och känslan av tristess. Heja på, ge inte upp! Vad har hänt bland vännerna? Du har trogna vänner kvar - kom ihåg det! Kram på dej!

2009-11-04 @ 13:23:42

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0