Krya på dig älsklingen min! ♥

Befinner mig hemma hos Sebbe. har sovit här inatt & Maja har sovit hos mig & varit kattvakt, eller hon är fortfarande kattvakt ;) Jag ska snart åka hemåt och vara hemma. Tvätt-tid kl 16 idag sen med.
Sebbe har feber och ont i halsen, jag hoppas han blir frisk snart.
Jag måste kolla med personalen om det finns möjlighet att ta sprutan mot svininfluensan snart.
Är kaffesugen plus har mensvärk. Mensvärk har jag haft i över en vecka nu, börjar bli less på detta. Undrar om jag ens får mens när jag egentligen ska ha om en och en halv vecka? Förmodligen inte så mkt som jag blöder nu..
Åt frukost vid typ niotiden. Risgrynsgröt, macka & juice. Gott det :)
Nu ska jag försöka få upp sebbe ur sängen så han kan visa hur man gör kaffet här, (ingen kaffebryggare utan en annan kaffemojs-sak med pip därframme nästan som en kanna)
Well, bloggar kanske senare.
Ha en bra söndag! Puss!♥

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0