Kan inte sova :(

Klockan slår fyra på morgon snart o jag har fortf inte somnat. Så jävla jobbigt äre, känner mig som världens ensammaste o allt.
Har iaf ätit mjölk med flingor, sett skiten på tv och till slut hamnade jag vid datorn. Och så har jag ändå legat i sängen i typ två timmar utan sömn. Kom hem vid ett, låg i sängen halv två och ngn sömn har jag fanimej inte fått. Jaja, detta blir ju skitbra imorn när man ska upp o jobba (måndag) För nu är det söndag iaf och jag lär väl somna tidigt ikväll (får jag hoppas, hur ska jag annars kunna vara pigg & glad på jobbet som jag vill?)
äh shit, får väl vara uppe tills jag känner att ögonlocken ramlar ner, om det ens händer. För som det är nu är jag inte ett dugg trött, perfekt klockan fyra på morgon! Eller inte...
Får passa på att äta ordentligt, idag åt jag inget förrän vid 16-tiden på eftermiddan och det var pomme med hamburgare hemma hos Maja. För förmiddagen & innan jag stack till maja va hemskt. Bara tårar, ångest och depp, min frukost bestod av kaffe och cigg. Det ska inte bli ngn vana kan jag tala om, för jag mådde inte bra alls utav denna frukost.
Saksamma, det var riktigt mys hemma hos Maja. Singstar, Twister o andra lekar stod på schemat ;) plus två smirnoff, en xider och en liten öl till mig. Sen fick det vara bra för då tog mitt slut:P Hehe. En av Majas kompisar hade bil så hon skjutsade hem mig och Michaela (som bor nära mig) & Alexxz & Ronja följde väl med t Ringarum eftersom alla tre bor där^^
Diana stack rätt tidigt och det skulle ha dykt upp fler folk, men nedå. Sophia kom sist, bara tjejer alltså. fast det var trevligt iaf=)
Well, ska nog ta nått att dricka, äppeljuice. Sen en cigg. Sitta o glo vid datorn är heller inte kul såhär dags när typ alla ligger och sover..

Pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Therese

Jobbigt att inte kunna sova. Det är ju det värsta som finns att ligga vaken på nätterna. Inatt vaknade jag av Alva 04.15 och kunde sedan inte somna om. Nör hon vakande vid 05.15 igen hade jag inte somnat om....och då var hon pigg så vid kvart i sex gick vi upp och tittade på tv. Nu ska jag snart gå och lägga mig igen och hoppas att jag kan somna. Hoppas du sover nu.

kram

2009-11-08 @ 07:27:40
Postat av: Vegotjej

Hej. Vilken söt kisse i bloggen =)



Du verkar ju vid en första anblick i din blogg gilla katter. Då kanske du vill skriva på den protestlista som Djurens Rätt har startat i hopp om att få ett stopp på pälsindustrin här i Sverige.



http://www.djurensratt.se/portal/page/portal/djurens_ratt/aktuellt/kampanjer/djurens-dag-2009



Flera länder, som Storbritannien, Kroatien, Österrike och nu sist Irland har redan infört ett förbud! Vi kan vi också, men då behöver folk säga sitt om det. Många namn blir en stark röst och det är just vad djuren behöver, en stark röst som står upp för dem.



Ha en jättebra dag =) Om du skriver på, så säg gärna till. :)

2009-11-08 @ 11:03:36
URL: http://vegetarianen.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0