Inget fel på mig

Som rubriken lyder så var det inget allvarligt fel på mig när jag var på kvinnokliniken på jourtid förut. Det hette mellanblödningar och eftersom jag åt p-pillrena som vanligt så blev det mkt klumpar och sen oxå att den kom två veckor för tidigt. Fick rådet att börja med sockerpillrena istället och sen börja om på en ny karta efteråt.

Idag har jag jobbat, varit på sjukhuset, handlat och snart ska jag till stan för att köpa hörapparatsbattierier & medicin. Efter det träffa Sebbeälsk. Vi ska på bio på onsdag och se Twilightfilmen New Moon :) Det ska bli mysigt, det var ett bra tag sen man var på bio. Minns inte när det var men det var med Sebbe iaf. vad vi såg för film minns jag inte :P Hihi

Imorgon är en händelserik dag, fastän jag är ledig. Kl 11 ska jag till Ungdomshälsan för att träffa kuratorn och även boka en tid så jag kan förnya mitt p-piller recept. Sen kl 13 kommer en arbetsterapeut hem till mig och kl 15 ska jag på kontroll hos läkaren i vårdcentralen.

På tal om nåt sånt så ska jag fylla i ett papper om vaccinet mot svininfluensan nu innan jag sticker till stan.

Puss så länge!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0