I väntans stund...

Väntar på att tvätten ska bli färdig samt väntar även på min sebbe som är påväg till mig, han ska även sova kvar inatt. :)

Idag är det fars dag :)

GRATTIS PAPPA PÅ FARS DAG!

ÄLSKAR DIG!

vet dock ej om pappa läser min blogg, men om du gör det så kolla in den fina röda texten ;) Han fick även ett mms av mig idag. Tror inte att vi i våran familj firar sådana dagar så mkt. Hemma hos Sebbe fick hans pappa tydligen tårta och en falska whisky i present. Det är lite olika i olika familjer hur de firar fars & mors dag. Mors dag infaller vid min födelsedag oftast, slutet av Maj ;)

Tio minuter kvar tills tvätten är färdig, då återstår bara att hänga den ;)

Och jag måste äta... har blivit så dålig på det. har bara ätit frukost idag ( mjölk m flingor & juice) ändå är jag inte hungrig. Min medecin som ger biverkningar med tanke på att jag höjt dosen. Jag känner av det mycket kan jag säga: mer deppig, sömnsvårigheter, ingen matlust etc etc. Ska försöka få i mig något iaf, men orkar inte laga mat, diskade ju nyss:P Har liksom inte diskat sen i torsdags så det var dags kan jag säga ^^ Hihi


Ja, jag tror Sebbe är på ingång nu alldeles snart, så måste sluta skriva. Puss & kram ♥




Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0