Helgen på landet plus nya hårfärger

Sebbe & jag hade det riktigt mys på landet^^ I fredags kom vi så pass sent, så vi kollade bara på film, "låt den rätte komma in". Bra film tycker jag:)
Kvällen efter såg vi på "Emmas lycka", en tysk film.
Under lördagen så blev det promenix med picknick, men innan dess så kom Sebbes mormor o hälsade på. Efter promenixen i varje fall, så skulle Sebbe åka på sin fyrhjuling och medan han var iväg så träffade jag på en gråvit liten kissemiss som jag fotade (bilder nedan).
Sebbe kom tbx rätt snabbt, fyrhjulingen ville inte funka som den skulle.
Sedan under kvällen satt vi mest o slappade och tog oss ett bad i badkaret, mysigt! Sen blev det att se den tyska filmen, en romantisk film men sorglig, så tårarna kom fram  -.-
Vi åkte mitt på dagen idag från landet, ett stopp i linköping där vi införskaffade svart hårfärg och åt mat. Väl hemma så följde sebbe med mig hem till mig, jag tvättade, vi åt mat o så färgade vi håret. Var ju tänkt att bara jag skulle bli svarthårig men det slutade med att även sebbe blev det:')
Nu sitter man hemma iaf, hungrig som vanligt. Inte klokt det där, har ätit hur mkt som helst o ändå fortsätter hungern att komma... Åt en panpizza nyss, innan det makaroner & fiskpinnar, innan det mat på stan(ris,nudlar,kyckling, o massa), innan det frukost!
och jag är fortfarande inte mätt!

Whatever, bilder från helgen till alla nyfikna läsare som ej checkar in bdb^^











Dålig bild på mig & Sebbe som svarthåriga, bättre bilder kommer någon annan gång, nu ska jag snart sova, men först äta:P

Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: M

Söta, soliga bilder!

2009-11-02 @ 09:27:19

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0