Frågestunden stängd

EN enda fråga fick jag. Vilket måste betyda att jag alltså inte är så intressant?

Vad handlar din blogg om ? :) från Vanessa
Min blogg handlar om mig själv, min vardag, tankar & sånt som kretsar runt mitt liv. Handlar även lite om mina funktionshinder, dock inte faktamässigt. Ja, en "dagboks"blogg skulle jag vilja kalla det.

Well, får köra frågastund någon annan gång och hoppas på att folk är mer intresserade då?

Sov hos älsk inatt, sedan varit på jobbet och jobbat. Efter det åkte jag & älsk till Ingelsta där han köpte kläder för cirka tvåtusen spänn. Jeans, 2 t-shirts & hoodtröja fick han med sig hem.
Åt hemma hos honom, sedan åkte jag & träffade Jenny & Mija, vi gick på en Hockeymatch mellan Vita Hästen & Mjölby. Hästen ledde med 5-1 fick jag höra av Jenny sedan när jag åkte hemåt vid halv nio.
Finns bilder, men är för trött för att lägga in något idag.

Läkartid kl 13 imorn, efter det ett snabbmöte hos mig och sen bara fritid.
På fredag blir det utflykt med jobbet. Skogen och grilla korv var det tydligen.. Mjukisbrallor då alltså ;)

Nu ska jag lägga mig med det nya numret av Veckorevyn och chips. Imorn måste jag hämta ut något paket från Vilbergen Tobak & Kiosk, har fått ngn "avi" från posten. Lite förvånad, jag väntar mig inga paket..
Sen så fick jag en kumpong med gratis bindor som jag oxå tänker utnyttja ;)
Gratis är ALLTID bra, eller hur?

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: malin

Hej för det första så har du en super fin blogg och för det andra så undrar jag om du skulle kunna svänga förbi min blogg och rösta fram hur jag ska klippa mig för jag kan verkligen inte bestämma mig!

tack på förhand

2009-11-12 @ 22:06:38
URL: http://ipimpen.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0