(:

Nu är man hemma igen :) Har fikat med Natha & Carro & sedan följde jag med Natha hem och var där en stund. Strax ska jag slå på tv:n och äta kvällskäk. Därefter kanske det blir popcorn, sånt som märks ;)
Är ganska pigg och glad. Nu har sebbe precis slutat sitt jobb med. han började kl 15 och slutar nu 20.00. Bara för att det är invigning av Willys i hageby.. Han smsar nog säkert mig snart för jag har skickat typ tre st sms, varit lite orolig för han brukar smsa under sina pauser/raster men idag har han inte skrivit en enda gång.
Kanske mkt att göra? Jo, nu fick jag första smset av han :D
Han ska ringa mig när han är hemma :D
Nej, men nu ska jag fixa flingor med mjölk och popcorn. Sen glo på tv tills jag är för trött X)

Godnatt på er!♥

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul med en liten kattunge. Extra kul när man bor ensam kan jag tänka mig. Hur gammal är hon?

Hoppas allt är bra med dig annars!

Kram

2009-11-24 @ 22:06:31

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0