:D

A good day. Lotta kom till mig vid halv två, vi har kommit överens om att jag ska vara på cafeét måndagar, onsdagar & fredagar mellan 07:30 - 13:00
Tisdagar & torsdagar är jag ledig och då ska jag även passa på att söka nytt jobb tsm med Ingemar. Lotta kommer ha lite ensamtid med mig vissa tisdagar/torsdagar när hon inte är upptagen.
Min god man kom hem idag från USA, ska messa henne imorn o be om en träff för att prata pengar.. Kul eller inte..
Snart kommer min älskling med cykeln i regnet hem till mig. Hans madrass är bäddad med rena lakan och mina bokhyllor har bytt plats och står någon helt annanstans i lägenhet. Ska leta begagnad soffa och ha fåtöljerna på sidorna. Tvbänk ska jag få av en viss Lotta & även balkongstolar + balkongbord. Otroligt vad snällt folk det finns i min närvaro.
Snart är det även time att börja spara pengar till julklappar till familj o vänner. Sen måste det införskaffas både sneakers & vinterskor. Får köpa nåt par imorn om min god man för över lite extrapengar. Behöver även ta ut min medecin för tog sista tabletten idag..

Har redigerat två kort på mig själv. Ser sur ut på båda men färgerna är det som spelar roll.
Det lilarosa tyder på glädje, det svartvita tyder på deppäckel..

Nu har jag inte mer att skriva, för jag är rastlös och sugen på godiset som står i mitt skafferi. Simpsons börjar om en halvtimma, så puss & hej så länge!



(klicka på bilderna för större storlek)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0