Bläh :O

Kom nyss hem från stan. Becka fixade skjuts så jag slapp ta sista bussen hem ;) Klockan är halv fyra på morgon och jag är rätt onykter. Ska snart lägga mig & sova. Sebbeälsk sover men ska vakna om en halvtimma för han ska åka till värmland på bowlingcup nu mellan lördag-söndag. Men på söndag är det första advent och jag kmr antagligen adventsfika med honom. Min familj har inte hört av sig ännu så jag åker dit nästa söndag ist. Min älskade syster fyller dessutom då och hon ska firas :)
Well, har druckit & chillat hos Emelie ;) Vi körde massa spel, bland annat sanning & konka ;) Grymt kul :D
Sen vid halv tre gick vi till mcdonalds :) Becka bjöd mig på mat för jag betalade för mkt för vodkan vi köpte tsm..
Men struntsamma, har pengar kvar, ganska mkt, så imorn ska jag köpa en julstjärna att ha i fönstret i köket och adventsljusstake att ha i fönstret i vardagsrummet.
Lisen nosar på mina fötter så jag ska umgås med henne o mysa tills jag somnar.
Skriver mera imorn.

Puss & godnatt<3

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0