B L A C K H E A D

Bilder på mitt nya hår... För er som är intresserade







Över till dagens händelser: Öh, inget särskilt har hänt egentligen, jobbat lite, gick efter lunch, gått på stan & köpt present till Sebbe som han fick när han kom till mig. Lagat mat och ätit den tsm med honom. Kollat på tv och myst. Lugnt & slappt, sköönt! Lite för lugnt kanske, vad hände med den utlovade promenaden? Att gå till Ica räcker inte...
Nevars, behövde en lugn hemmakväll idag kände jag, har varit sjukt trött hela dagen..

I veckan händer inget särskilt, på fredag ska jag gå ut med carro, men oroa er inte för mig, jag ska inte bli full! Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: M

Snyggt!

2009-11-03 @ 09:09:02

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0