Allt är gjort nu...

Har tvättat, diskat, ätit mat, duschat, allt utom och dammsuga för det orkade jag inte :P
Hmm, och nu är det mörkt ute med. Kom nyss hem ifrån Ica för har handlat mjölk, kattmat, chips, toapapper, bröd, bacon, korv, tamponger, hårspray, hårmousse och så vidare..
Undrar vad man ska hitta på i helgen då? Sebbe och jag ska ju umgås imorgon, men på lördag och söndag då? Har cider kvar som måste drickas upp för den har stått i kylen ett tag.. Någon som vill komma till mig på lite chill? Alla som är lugna och fina är välkomna :)
Tror jag ska bjuda hit Carro faktiskt. Vi behöver en tjejkväll hon och jag med tanke på det jobbiga som hon går igenom just nu.
Nej, nu ska jag packa lite övernattningsgrejer, Sebbes säng är där som jag ska sova min skönhetssömn inatt ;)
Och sen ge Lisen mat och se till att kattvakten kommer ganska så snart :)

Puss & kram!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0