Torsdag

Jag måste tvinga mig själv att äta. För vart tog matlusten vägen? Jag är hungrig nu, det var länge sen. När jag äter får jag kväljningar, antagligen biverkningar som förhoppningsvis går över snabbt. Har varit i viken med martin, var hos mats en stund, en halvtimma bara, sen var jag tvungen att gå, bussen gick. Blir hemma 21 ikväll. Ska duscha och äta. Sen packa nödvändiga saker så jag klarar mig hos maria imorgon natt. Jag sov 4 timmar inatt, det var verkligen skönt med tanke på att jag inte kunnat sova innan. Förr när jag åt haldol kunde jag sova ett dygn lätt om jag bara fick och ville. Var ständigt trött då när jag gick på den medicinen. Nu är det tvärtom. Fast, ju äldre man blir, desto mindre sömn behöver man eller får. Jag fyller 20 på lördag men kan fortf sova 12 timmar om jag är riktigt trött, fast då ska jag inte äta medicinen. Jag får inte glömma bort att duscha den här gången heller!

Kommentarer
Postat av: Maria

hej, förlåt men jag hann inte klart med de saker jag skulle göra idag och jag måste göra dom färdigt imorgon så du kan inte sova över.. måste plugga direkt när jag kommer hem från bion :/ min mobil är vattenskadad igen så kan inte skicka sms.

2009-05-27 @ 21:57:41
Postat av: Martin

Fyra timmar är ju inte mycket, det är starkt av dig att jobba nu när du sover så dåligt.

du får trycka ner dig maten kram

2009-05-28 @ 14:02:44

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0