Torsdag

Nu sitter jag och mats på bussen påväg in till gusum och viken. Kunde inte sova hos maria eftersom hon behövde plugga. Så ska sova hos martin ist. Imorn är jag ledig från jobbet. Så ska besöka mats och marias skola imorn:d Well, vi var på bio idag och såg star trek :) Den var bra men samtidigt lite dålig pga ljudeffekterna. Jag har röstat i euvalet idag oxå:) men det jag röstade på är hemligt!;) Är skittrött, tur att man e ledig imorn iaf;) fast måste ändå upp tidigt, men har knappast problem med det eftersom jag sover så dåligt och oftast vaknar runt fem på morgonen.:S Innan vi gick på bion så gick vi till myrorna och där fick jag ett par byxor av mats i födelsedagspresent:) coola var dem:) fast lite trånga, måste klippa lite i dem. Mina höfter är för breda, inte så kul för har svårt att hitta byxor.... Detta inlägg blev lite konstigt nu eftersom jag inte orkar skriva i ordning om dagen. Men skitsamma, ingen läser ändå. Kommentera! Jag får aldrig några kommentarer ju:-( Godnatt

Kommentarer
Postat av: Maria

kul dag ju! grattis i förskott

2009-05-28 @ 22:35:28

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0