Tisdag.

Idag regnar det och jag känner mig blä idag. Sover inte särskilt bra om nätterna längre:-( Vf vet jag inte. Kanske lite vårdepp sådär. Ja, så kan det nog vara. Mkt att tänka på. Regnet är ett sorts lugn för mig ibland. Som nu, exakt nu. Att sitta inomhus och tända ljus och mysa med någon man tkr om. Att höra regnets ljud och bara kunna andas liksom. Älskar regn ibland bara man slipper gå ut. Nu är jag hos min vän, ska sova här. På fredag hoppas jag på att få träffa mats och maria. Mats är mys. Maria verkar mys, hon och jag har nyss lärt känna varandra lite. Hon är säkert jättemys, hon ser ut att vara en sån person att mysa med. Vissa personer ser så kramvänliga och pussvänliga ut:) (A)

Kommentarer
Postat av: Helge

vårdepp? nee det finns itne xd

2009-05-05 @ 15:42:31
URL: http://hvon.blogg.se/
Postat av: Mats

Maria och jag ser fram imot att ses på fredag :D

Ska bli kul ^^

tänkte att vi kan ta en fika i stan, som jag bjuder på ;) och sen kanske åka hem till mig och hyra en film, och ha film kväll, med kipps och så ^^

eller?

2009-05-05 @ 23:36:54
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0