Tisdag..

Hej allihopa!
Idag vaknade jag fyra imorse. Klockan ringde vid halv sex o jag for upp till skillnad från igår då jag tog sovmorgon fram till sju och segade hela morgonen. Kom inte iväg förrän vid kvart i nio.. O jag ville inte ens komma iväg.. Ringde jobbet o berättade att jag skulle bli sen, satte mig ner o försökte andas o gick till bussen. Igår mådde jag inte bra alls på måndagsmorgonen.. Men idag, var det andra bud. vakna klockan fyra? Det bad jag väl inte om?
Sagt o gjort, var på jobbet strax efter tio över sju och jag var först på plats.. Kunde det bli bättre eller??
Dagen har gått bra i stort sett, mkt att göra. Nu är man på bibban o väntar på en kompis, och sen efter det ska jag iväg till Sofie<3. Hon, jag & Maja ska ha klädbytardag. Jag ska försöka byta bort allt i min påse mot Sofies ngt snyggare kläder^^ Fast vi har ju iofs olika smak, o tack gode gud för det, för vissa saker vet jag att sofie kan tänka sig vilja ha i min påse. maja blir lite svårare. Vi får väl se om jag lyckas byta bort nåt. kanske att jeansen passar henne? vem vet?

Hmm, kollade lite fort på min blogg. vad konstigt det ser ut!! vart tog bilden vägen??

Well, tog lite muppbilder på myself at the work, alltid lika KUL att glo på, eller vad säger ni?
Lite Sofiebilder ska jag lyckas få in här oxå <3

 Snygg va?? Eh, nä:S

 Sofie <3, lite mörkt pga att fönstret är precis bakom henne=)

Nu måste ja dra, byebye o glöm ej kommentera! o fort ska det gå ;)

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0