The end of the day

Snart går denna dag mot sitt slut och klockan 12 inatt är det torsdag. Då är denna dag ett minne blott. Och jag har fortf inte fått som jag vill, med en viss tjej... Well, idag skrev jag inte på hyreskontraktet. Lägenheten måste besiktas först och efter det får jag skriva på:d jag längtar! Då får jag skicka in resten av alla tusen papprena oxå. Kan flytta in i juli om planerna går som de ska. Idag var jag tvungen att skriva på ett förbättringskontrakt om att inte slåss på jobbet trots att det inte var jag som började. Jaja, lika bra att göra som folk säger åt en annars blir det inte roligt för mig. Träffade Diia och maria karlsson en stund och efter det Alexx'z och Maja:) Och nu ska jag hem. Och precis här försvann mitt inlägg så jag var tvungen att skriva om allt. Tur att minnet var på min sida idag iaf. Nu måste jag dra. Imorn är det lkpg med Diia och sen sova hos henne. Gissa vem jag helst vill sova hos och med? Ni som känner mig vet nog. Bye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0