Sunday


Snart ska jag & Martin in till stan, men först ska jag duscha. Har inte duschat på en vecka, sist jag tvättade håret o allt det där var förra söndagen. Hade tänkt duscha i onsdags & torsdags men var för trött o orkade inte. Men idag, då jävlar! Duschcréme, shampoon, rakhyvlar & balsam ska följa med mig in i duschen o göra underverk. Bort med allt snuskigt hår som växt o bort med skitigt hår!!
Sen blir det stan med M som sagt, ska fixa några ärenden o det. Sen hem åt varsitt håll.. =) Väl hemma kanske jag ska städa mitt rum. Hoppas jag slipper toan, för det innebär att om jag ska städa toan blir jag tvungen att duscha en gn till. O det måste jag ju.. :P
Jaha, kunde inte stanna i sängen, den va oskön o solen lyste rakt på mig så va tvungen att gå upp. O nu måste jag få upp Martin så även han ska duscha!! Haha..
Byebye


Don´t forget, be happy!!!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0