Summer night

Igår kväll på min födelsedag gick jag & Martin ner till piren.. Där satt vi och mös, vid solnedgången.
Martin tog en del muppbilder på mig & jag tog kort på solnedgången.. Solen hade i princip redan gått ner...


Piren & en ensam gräsand i vattnet..



Jag i gräset...


Lite flummig..=)


Idag åkte jag & martin in till stan vid 13-tiden. Vi gick till Gina tricot och där köpte jag en blåvitrandig lång skjorta, somrigt tunt tyg & smala ränder, jättesnygg enligt mig!

Jag åt två glassar, en 88:a & en mcflurry marängswiss på mcdonalds. Vi var oxå i Vidablick o satt i gräset o solade. Och så var vi hos emma & Cricka en sväng..

Kom hem för en halvtimma sen o genast vid datorn, orkar inte vara ute mer, det är för varmt o jag måste äta mat snart..
makaroner & räkor & tonfisksallad? Somrigt o gott.

Imorn är det dags att jobba igen. upp halv sex o sen in till stan o jobb. Ska träffa kompisar, de har ju presenter till mig? :D

Byebye!

Kommentarer
Postat av: Martin

Det var helt underbart på kvällen, skit nice bilder du fick vid solnedgången och på dig:) puss kramis

2009-05-31 @ 19:45:16

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0