Sol<3

Solen värmer skönt bakom mig. Jag gick precis in från altanen för att kolla lite på nätet.. hur jag hamnade på bloggen vet jag inte, hade inte tänkt skriva ngt.. Men jag har gjort om designen igen, bara bakgrunden & headern kvar. Vitt & rött är fint.  Letar bara efter lämplig rödvit bakgrund, helst rutig eller prickig. Randigt & blommigt är för vanligt bland folks bloggar har jag märkt.. Och rörliga bakgrunder blev för snurrigt, min mamma tyckte det och då kände jag att då var det nog läge att ta bort den.. ;)
Imorn är det måndag, time for work.. That's great!! tror jag.. Måndagsmorgnar brukar inte vara populära, haha^^
Efter jobbet ska jag träffa min god man och sen kanske träffa älsk. vi får se.. på tisdag ska jag sova hos en kompis. O på torsdag ska jag kolla på lägenheten som jag ska få flytta in i^^ fannys gamla lägenhet! wiie.. fanny själv ska flytta till ljura. Hennes blogg hittar ni bland länkarna på min blogg.
Well, har precis druckit upp min iskaffe^^ nam nam!!
Hmm, måste gå nu. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Martin

klart vi ska ses imorn miss you!!!!

måste höra sen hur det går med lägenheten:D

2009-05-03 @ 21:41:23
Postat av: mats

Nu har jag en ny blogg ^^ en bildblogg

hoppas du gillar den, och glöm inte att kommentera ^^

http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

2009-05-04 @ 02:20:46
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0