Sofie: vill du gifta dig med mig?

Nadja: Ja, klart.
Sofie: martin adopterar vi sen.

Sofie, du betyder en jävla massa!<333

Tänkte lägga in bild, men denna dator är elak mot mig. Dessutom hatar jag pop-up fönster! hatar!! Och jag får aldrig bort helvetet heller..:S


Well, över till nåt annat..
Pratade med Mats igår i telefon. Vi pratade om vänner,kärlek och flytten till vilbergen för min del.
Jag: funderar på att seriöst lägga in nån annons överallt där det ska stå:

Hej, jag söker en vän som man kan prata om allt med och som kan tänka sig att dela säng med mig när jag flyttat. En som är lagom gosig sådär, som inte ersätter pojkvännen, men som man ändå kan mysa med.

Jag har flera vänner, men det finns en speciell person där ute som jag vill ska nappa. Allt är mats fel. Eller fel, han är ju så snäll, är glad över att han berättade för mig. Jag blev glad!! :D Och nej, det är inte Mats jag menar.. ;)

Nu ska jag sluta vara knäpp i huvudet och överdrivet känslosam.. Kvällsmat lockar..

Herrå alla!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0