Snart påväg hemåt

Om cirka 3kvart ska jag ta bussen till Norrköping. Där får jag vänta i nästan femtio minuter på att min buss till Krokek ska gå. Förhoppningsvis är det fortfarande sol så man slipper frysa iaf..
Martin & jag var ute en stund och fikade. Kaffe + sockerkaka och lite vaniljglass.
Om 28 dagar fyller jag 20 år. =) Det blir ju najs fan!
2009 är verkligen ett stort år för mig. Jag fyller 20, jag flyttar hemifrån och allt.

Min önskelista ser ut såhär för närvarande

  • Pengar^.^
  • Saker till lägenheten (förvaringsboxar, tidskriftssamlare,porslin, lakan ody.) Allt tas emot med glädje;)
  • Örhängen
  • Tanklinnen (långa linnen) Svarta & vita
  • Hoodtröjor två st båda svarta
  • koftor i svart utan några detaljer som inte är svarta.. XP

Ja, det var den listan.. ;)

Måste dra num, ska fixa lite innan bussen kmr.. Puss


Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0