Snart- linköping!

Diia kollade fel i tidtabellen på sin buss från finspång. Så hon trodde hon skulle ta 11bussen men den går ju inte på röda dagar. Så hon får ta 12bussen ist. Vi missar inte tåget iaf, tack och lov. Fast jag tog en för tidig buss men det gör inget. Får strosa runt på stan, gå till bibban eller en kompis så länge. Tåget går 13.02 och Diias buss är inne 12.50. Bra tajmat iaf:) Gick upp vid tjugo över nio idag, har duschat och fixat mig. Packat och allt är klart. Måste bara köpa grejer till tungpiercingen först. Så allt blir nog bra, det gäller att vara positiv. Vi kanske hittar fest oxå. Ida ska festa imorn så Diia och jag kanske hänger på. Om Diia inte drar till krokek och simon, vad i hela friden ska hon träffa honom för? Jaja, jag ska nog allt övertala Diia^^ Ha en bra torsdag och tänk på att det är röd dag idag! Imorn däremot är det svart dag och mga jobbar men jag fick vara ledig:D Puss

Kommentarer
Postat av: Martin

Typist diia:P hon läser alltid fel på bussarna xd

hoppas ni får det en bra dag, sup inte ihjäl er bara kram

2009-05-21 @ 16:28:05

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0