Snart- hem till nkpg

Diia och jag tog 13.02tåget till lkpg, jenny och fia var oxå med men de skulle nån annanstans. Jag och Diia gick först till burger king och käkade sen så tog vi 12:an till ikanohuset där vi kollade in massor av butiker. Jag prövade massor av linnen och t-shirts, hittade massor men bestämde mig för att inte köpa nåt. :-( egentligen behöver jag nya basplagg som linnen och det men jag har önskat mig bara det i present av kompisar så förhoppningsvis kanske jag får nåt av nån. Diia, Carro, ida och martin vet jag ska köpa eftersom jag köpt till dem. Men jag ska köpa lite långa t-shirts på stan i nkpg ist, lkpg blev lite jobbigt. Haha. Och martin har mitt bankomatkort:) nu ska jag vänta på tåget som går om en halvtimma. Först till toa bara;) Innan Diia kom till stan va jag i nkpg och kollade lite plus köpte vatten med massor av is på glaskupolen. Nu är jag i väntsalen och är skittrött:O Ont i fötter och ena axeln, min väska är tung att bära omkring på. Jag och Diia ska ta bussen till finspång vid sex om inget annat dyker upp. Hem och byta om och packa upp hos henne och sen kanske vi drar till nkpg igen hoppas jag. Träffa Carro eller några andra;) Bye Bye

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0