Saturday night

Nu ligger jag i sängen med mobilen framför mig. Blev att lägga sig tidigt eftersom jag inte kunnat sova så bra. Hos martin sov jag men drömde mkt och drömmar gör mig trött. Så det blev att ligga kvar i sängen ett bra tag. Och imorn är det söndag. Bara vara hemma och softa. Skönt! En dag extra ledigt behövdes verkligen såhär vid valborg;) veckan som kommer har jag två möten framför mig. Onsdag är ett och på torsdag är ju då som jag ska titta på lägenheten. Då kmr jag att börja jobba vid tio ist för åtta på morgonen eftersom jag i vanliga fall slutar klockan 14 men jag ska inte kolla på lägenheten förrän vid 16 så då kändes det bäst att börja jobba tio och sluta då vid halv fyra ist. För vad skulle jag annars göra under de två timmarna? Är så less på stan nu att jag bara vill spy och att sitta vid datan på bibban känns inte som ett bra alternativ heller. Åka hem hinner jag inte och de flesta av mina kompisar är i skolan/jobben vid 14. Hehe xD. Varit lite deppig på sistone. Mkt i huvudet är det plus att jag verkligen blir osäker på mina känslor ibland. Life sux sometimes! Och känslor oxå för den delen. Jaa, börjar då smstummar nu känner jag så det blir att sluta blogga för idag. Godnatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0