piercingbilder



sista bilden blev knäpp, men skitsamma, piercingen ser ni iaf!! ;)


och nu när jag ändå håller på å lägger in bilder så kan jag passa på att lägga in fler som jag fixat till lite med photodj i mobilen. föreställandes mig såklart, vem annars?? egoist där, men jag är låångt ifrån ensam!!



bild 1. jag var ordentligt ledsen en dag o grät flera timmar i sträck.. bild 2. solbränd efter att ha legat ute o bränt mig.. bild 3. min fläta ;) kan inte fläta själv, ngn annan måste göra det, hahah!


jaha, ska nog dra mig bort från laptopen en stund, två personer har ringt o jag har sagt att jag e upptagen, men nu måste jag nog ta o bli liite social igen:P Herrå!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0