På nyströmska

Nu är jag på nyströmska skolan med mats och maria. Vi är i bildsalen, mats håller på och fixar med nån lergrej. Och jag svettas, det är så varmt. Imorse var det kallt och blåsigt. Mats försov sig och när jag ringde honom så var han uppe och skulle käka. Ringde maria sen och hon kom. Sen när maria ringde mats igen hade han gått och lagt sig igen! Fy mats! Men han kom sen. Och dissar mig:-( martin slutar om 2 timmar och om 3 timmar så ska jag ta bussen in till nkpg och stan. Ska möta martin vid 4 iaf. Hoppas vi hinner med halv fem bussen, annars blir vi tvungna att ta 5 över fem bussen. Jag får inte komma in till stan tidigare eftersom martin ska köpa present. Eller juste, jag kan ju dra till sofie? Måste ringa henne och kolla. Måste se hennes 2 nya katter;) Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Martin

ooo Mats det var illa XD ha

vart det inte långt tråkigt nadja att vara i skolan?

2009-05-31 @ 19:52:42
Postat av: sofie

ja du måste se dem kul att du flyttar den 27 så kan du ta katten då.

jag håller på att dö av allergi känns det som


Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0