Old pix's!

På Martins dator har jag samlat ihop en rad massa bilder som jag även har på cd:skiva hemma (tack & lov)
Men tänkte lägga ut några bilder som kanske blir många.. Bilder från år 2007 o uppåt.. Mkt har ju hunnit hända!
















Jaha, det var dem bilderna. Nästan allt är på mig. Bilderna är inte i ordning. Klicka på bilderna ifall ni vill se dem större..
Haha, otroligt hur mkt man förändras utseendemässigt på två år! Och mentalt oxå för den delen.. Man mognar väl..
Några få bilder är på Diia, mest för att hon o jag känt varandra sen jag var 16 och hon hängt med en del. Sen en på min vän Danne, som oxå betyder, fast vi nästan aldrig ses numera..
Egentligen skulle jag vilja lägga ut fler bilder på vänner, men jag har redan ett sånt inlägg som ni kan hitta i början av denna blogg. Sen träffar man ju nya personer och man förlorar andra.
Jag har träffat en viss tjej som jag hoppas på att lära känna mycket mer, hon är en som jag fäst mig vid. Vissa fäster jag mig lätt vid, andra inte. Jag dras till personer med annorlunda personligheter eller vad man nu ska säga. Låter en aning dumt, men jag gillar olika personligheter och den här tjejen som jag pratar om nu har jag bara känt i nån vecka. Men det är otroligt så fort man kan uppskatta en person ändå.

och bilderna på mig, betyder väl olika saker. De flesta är icke-deppiga kan jag iaf säga ;)

Kommentarer
Postat av: Martin

Vad kul att du hittade lite bilder, är alltid nice med bilder:)

2009-05-19 @ 21:02:37

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0