Love and sex

The big loveandsex test 1. Är du kär i ngn nu? - alltså, till och från... 2. I vem då isf? - min pojkvän och sen finns det vissa söta människor omkring mig;) 3. Har du pojkvän/flickvän? - pojkvän men vill ha flickvän;) 4. Har du kysst någon? - knappast! Jo, är väl klart. Jag kysser alla som får mitt hjärta att klappa extra! 5. Haft sex? - Yes sir! 6. Hur blev du av med din oskuld ifall du haft sex? - vadå hur? Dåligt formulerad fråga. Men den rök på ett ytterst olämpligt sätt. 7. Vad tkr du om sex före äktenskapet? - sex är inte lika med kärlek alltid så kör på! 8. Har du hittat den stora kärleken? - det kan hända. Men vem vet vad som händer i framtiden? 9. Tycker du att sex är pinsamt att prata om med andra? - nej, vad är det pinsamma? Sex är lika naturligt som att äta, skita och sova. Orgasmer däremot tkr jag att det pratas för lite om! 10. Slutligen, vad tyckte du om detta test? - som alla andra, hurså?

Kommentarer
Postat av: Martin

Nice inlägg:) var roligt att läsa och intressant^^

hur du bliv av med oskuld Men den rök på ett ytterst olämpligt sätt hihi:) puss kram

2009-05-19 @ 20:48:15

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0