Lördag

Underbart väder ute fast jag har inte varit ute nånting än. Mår inget vidare idag. Grät floder igår över något som jag inte vill berätta - än. För nån.
Är fortfarande kvar hos Martin. Ska väl gå ut i solen snart tror jag..
Har legat i sängen halva dan + fixat designen på bloggen, om ni ser skillnaden? jag tyckte hjärtana var söta. Lite gulliplutt över bloggen nu, men det får det vara tycker jag. Till hösten kommer jag nog göra om den igen. Svart & rött är fint tycker jag. Grejen är bara att det inte får se rörigt ut och att jag ännu inte vet hur jag ska kunna göra nån snygg header. Photoshop finns, men så bra är jag inte på det..
Har kollat upp en massa sidor på nätet oxå som man kan ladda hem gratis och göra om foton o fixa snygga texter så att det blir som en header ungefär. På netlog har jag en header som ser ut såhär och den var lätt att göra..


Innan dess såg den ut såhär:

Vilken var snyggast??

Andra bilder har jag mest redigerat via PhotoDJ i mobilen eller liknande:



De här bilderna var jag tvungen att fixa först på Word, sen printa & sen klistra in i paint eftersom jag inte kan göra nåt liknande på Photoshop:S  OBS! Dessa bilder nedan är över ett år gamla^^

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är ju skit kul med bilder och du är bra med fantasi med bilder. pusss älskar dig!!!!!!!!

2009-05-03 @ 21:44:50
Postat av: M

Den gula är klart läckrast!

2009-05-04 @ 09:01:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0