Livet upp och ner

Livet var hemskt igår och idag förmiddag, sen vände det till glädje. Jag var hemma hos sofie, träffade martin sen och sen kom Diia. Sen på rese träffade jag alexx'z och maja, de var de som fick mitt humör att höjas till det glada. De skrattar dygnet runt och alla problem blir bortglömda! Perfekt! Idag köpte jag nya skor. De gamla ska jag spara att endast använda vid leriga eller sunkiga tillfällen;) Idag köpte jag även soppa, drick yoghurt och glass. Jag kan bara äta flytande föda nu pga piercingen. En kompis sa att skaffa piercing i tungan är ett perfekt sätt att gå ner i vikt på och jag ba:Yes! It's! Jag behöver kanske inte gå ner men jag vill gå ner ett kilo. Träning är det enda och bra mat. Men yoghurt blir bra. Då kanske min mage kan lugna ner sig. Imorn får jag vara på cafeét tack och lov. Arbkamrat 1 får flytta på sig ist eftersom jag Inte trivdes på servicegruppen till slut. Och blir jag tvungen att flytta på mig igen så får jag vara på nyrost med malin ist. Tur att malin är en så bra tjej. Men jag hoppas jag får stanna. Arbkamrat 1 har erkänt att det var hon som gjorde fel och skadade mitt finger. Jag hoppas det räcker. Well, imorn är det dags att skriva på hyreskontraktet. Jag längtar, vill få det gjort. Måste sluta.

Kommentarer
Postat av: Martin

Det är bra att du kan känna glädje med vännerna det är viktigt,ångest perioden kommer att gå över, då är det viktigt att man äter, och du är inte tjock, och man löser inte att sluta upp med att äta ner man ska gå ner i vikt. Man ska äta rätt puss kram<3

2009-05-19 @ 20:56:59

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0