I´m not sick,

*puh* liksom. För vore jag magsjuk skulle jag ju inte kunna äta.. Det var biverkningarna av medicinen..
Åkte till stan igen med kvart över ett bussen, o där gjorde jag inte mkt. Köpte medicin, två par leggings, var på bibban, åkte omkring, träffade några människor, sms:ade folk & umgicks med martin. Kom hem igen vid halv sex cirka o då blev det mat. Ris med räksås.^^
Det blir bio på torsdag med Maria & Mats om han tänker svara på mitt sms.. Vad för film vi ska se vet jag inte.Har inte ens orkat kolla efter det, men ska väl göra det snart om jag inte glömmer bort det:p
Fribiljetten till Hugos ska jag nog ge bort till nån, but who?? hmm, vem går ut mitt i veckan? iofs gäller det fredag med, så Diia kan väl kanske ta det o ge till nån kompis..
Hmm, Hugos var ändå tråkigt, där kan man kanske bara förfesta. Otten var mkt roligare helt klart, dansgolven finns ju där!
Åhh, vad seg jag känner mig. Hoppas jag kan sova inatt!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0