Godmorgon måndag.

Hej svejs. Sitter på bussen påväg in till nkpg. Sov rätt dåligt inatt. Fyra timmar sömn blev det. Så jag är trött. Lyssnar på lite hardstyle för att kunna vakna. Det skulle varit gympa på jobbet idag men jag tror de tänker byta dag. Hoppas gympan blir av denna vecka. Man känner sig så mkt piggare;) i vanliga fall hatar jag att träna. Tråkigt brukar jag tycka att det är. Men på jobbet är det kul:) snart ska jag gå av bussen och ta 117 mot jobbet. Efter jobbet ska jag träffa min god man och diskutera ngt så roligt som ekonomi. Sen träffa martin. Sen hem, Hehe. Denna vecka har jag fullt upp med möten. Så hinner inte träffa några kompisar. Jo. Jag hinner men jag orkar inte. Att vara social är inte helt lätt ibland. XD. Haha, men måste dra. Ha en bra dag, kära läsare!

Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :)

2009-05-04 @ 06:53:57
URL: http://hannakarinsahlin.blogg.se/
Postat av: rebecka

Snacka ekonomi är inte särksilt roligt :/

2009-05-04 @ 07:11:15
URL: http://rebeckahjerpe.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0