Fredag & 1 maj

Igår var en underbar dag&kväll^^ Förutom strax efter jobbet då, då jag mådde rätt dåligt. Kände mig dissad av vissa. Ibland tror jag att vissa har liksom en pakt mot mig, för jag får liksom såna känslor. Jävligt irriterande. Om det är verkligt eller ej återstår att se. Jag är ganska smart, så jag märker ganska fort om något inte stämmer med vissa personer, men en del är så skickligt manipulativa att man snabbt blir osäker på sina egna känslor..
Jaja, bort från de iaf o över till gårdagens partaj!!
Martin & jag träffades halv fyra igår, vi drog hem till Cenet & Sandra där vi stannade fram till sex ungefär. Sen drog jag & han ner på stan o satt o chillade en stund med våra något tunga väskor. Innehållet kan ni säkert räkna ut själva, det var ju valborg. Shara ringde strax efter sju och vi mötte henne vid vasaparken. Hem till Shara där vi förfestade ngt rejält. Vodkan uppdrucken med lite läsk & så några bärs till oxå. Vid 21 drog vi ner till söder tull, där vi väntade på spånkan till Folkets Park. Martin tog 22.20 bussen hem, (tyvärr gick sista bussen redan då, är det inte helt makalöst ni?)
Shara & jag väntade i en halvtimma på spånkan o då var vi redan ganska så roliga... Pratade med ett gäng tjejer. Framme vid Folkets park efter en tur med spårvagnen som för övrigt var helt på proppfull med folk så träffade vi på Carro & gänget. Carro fick sin dricka & shara & jag sprang iväg för att kissa.  Very fun, (intresseklubben antecknar för fullt!)
Sen tog jag & Shara en abonnerad buss mot söder tull. På bussen träffade vi på nån kille som Shara började babbla med. (jag är tyvärr inte lika bra på att ta sån kontakt med främlingar som hon). Killen och vi gick omkring på söder tull, rökte o skrattade åt meningslösa saker.. Eller var det ngt med mening? Minns ej..
Sen så drog jag & Shara iväg till första krogstopp, det blev Cuebar. 2 Xider och hett snack med x antal människor blev nästa stopp en annan krog där vi snabbt gick ut igen. Inträdet lät inte så lockande.. Två krogar till senare så blev Deli vårt sista stopp där vi stannade längst. Där blev vi oxå väldigt fulla. Många drinkar, o öl och hög technomusik + snuskiga killar kände jag & Shara att det var dags för hemfärd. Och ja, det stämde. För ingen av oss kunde stå eller gå rakt. En halvtimma senare låg jag i Sharas säng precis färdig. Shara hade spytt innan, jag sa åt henne att det är lika bra, för då blir man klarare i huvudet (det blev iaf jag när vi firade min pojkväns 19:årsdag i februari)
Och idag vaknade jag klockan 7 i Sharas säng. Vi käkade, fixade, käkade igen o lyssnade på musik. Klockan halv ett sa vi hejdå till varandra. </3 Saknar dej redan, Shara!
Martin & jag mötte varandra vidkvart i ett och vi har varit på 1 maj tåget o kollat in ungefär tusen motorcyklar och häftiga bilar. Från olika årtionden.
Vi hann även med att umgås lite fort med Sophia, Andreas & Majas pojkvän Martin oxå innan jag & min Martin tog bussen hem 10 över fem. Maja herself träffade jag dock inte på, hon befann sig i lkpg.
Väl hemma i byn blev det att äta mat. Martin, Eric & deras farsan baloo spelar XBox 360 just nu. Nåt krigs/action/skräck spel skulle jag tro.
Ikväll blir det lugnt. Kanske en bärs, eftersom jag inte var särskilt bakis idag, tack gode gud! Nja, men det blir film, godis & mys med älsk.

NU: Bilder på myself innan utgången igår.. (orkade inte fixa mig särskilt mkt, hehe)

 Kolla vad långt mitt hår har blivit^^


Såhär såg jag ut imorse efter att enbart fixat håret. Sminket är från dagen innan, hehe..


Kommentarer
Postat av: Myself

Kommentera mera!

2009-05-01 @ 20:12:10

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0