fan

Blir tvungen att först skriva på word, eftersom min blogg dampar sig. Råkade trycka på nån knapp så att allt blev jättestort, rött och ä,å och ö finns inte?? Alltså, skumt fan! Vad hände?:S
Så får skriva på word o sen kopiera in texten till bloggen. Muppat. Förhoppningsvis är det bara datorn som strular.
på tal om bloggen, jag har försökt fixa bakgrundsbild o den har synts men nu syns ingenting fast jag vet att jag gör rätt. Ska jag behöva kopiera hela bloggen till en ny då eller vadå? För nu funkar ju inget, inte ens skriva ett inlägg..
Hjälp mig nån!! Mats? Maja? Någon!!

Hittade lite söta bilder på google när jag sökte på bloggstrul. Haha, lägger in dessa här..


Kommentarer
Postat av: M

Oootroligt söt kattbild! Jag stjäl den, är det ok? ; )

2009-05-13 @ 15:29:24
Postat av: myself

ja, det e klart ;)<3

2009-05-13 @ 15:39:49
Postat av: Mats

Klart jag kan hjälpa dig ^^

2009-05-13 @ 18:57:11
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0