Faan:'(

Jag gråter över att jag är så arg på mig själv. Att jag aldrig kan bli normal nån jävla gn! Fan, om jag bara vore död! All min självkänsla är på botten tsm med självförtroendet jag inte visste att jag hade. Jag är både misslyckad och värdelös. Jag är påträngande, dum, ful och allt negativt som finns! Ingen kmr bry sig om detta inlägg eftersom folk kmr tycka jag e full av självömkan och det är inget som ska tas på allvar. Jag vet, jag vet. Från e med nu ska jag hålla käft. Raka puckar nu. Säg till om ni tkr jag e jobbig, jag har redan fattat det. Jag är misslyckad som sagt!

Kommentarer
Postat av: Martin

DU ÄR INTE misslyckad, hur många gånger ska jag säga det!!! du är både snygg söt sexig rolig omtäksam och snäll gumman<3

2009-05-19 @ 20:50:53

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0