:(



(Bilden är från år 2007, hittade på Diias dator)

Sov gott hos Diia, liite för gott, eftersom jag drömde en dröm som jag aldrig kmr glömma.. En dröm om en viss tjej som jag aldrig kmr att få, och som jag blir så arg på mig själv över att mina känslor blir too much jämt!!
Jag hatar att känna mig desperat, speciellt nu som den här tjejen ändå har mkt att göra.. alla människor som jag på nåt sätt gillar för mkt är upptagna oftast.. Och den här tjejen kan jag bara inte få bort ur mitt huvud.  Jag ville inte gå o kära ner mig i henne, men självklart så lyckades jag göra det.. Hur dum får man va? Jag är alltid så dum o idiotiskt! Det kmr ju inte bli nåt mellan oss, men jag vill ju det!! :(

Det värsta är bara att det finns en annan tjej, som jag var tsm med för ett år sen som läser denna blogg..

Jag säger till dig; det kmr aldrig bli nåt igen! Jag har gått vidare! Men att vara olyckligt kär är inget vidare, det är jag ju nu, men i en annan tjej. Den tjej som jag drömde om inatt. Som va tvungen att bo i mina drömmar, trots att jag vet att det inte blir nåt.. Eller, det vet jag ju egentligen inte.. :S Jag hatar mig själv o mina känslor, aahh!!!

Well, är hos Diia nu, vaknade av att hennes hund hoppade på mig o slickade mig i ansiktet, mitt under drömmen om den här tjejen som jag vill ha.
Diia kastade ut sin hund ur rummet, men jag kunde inte somna om. Så det blev att gå upp. Vi har käkat mat, makaroner o stekt falukorv.  Diia har duschat o snart äre min tur att hoppa in. Måste få bort hundgregglet i fejset på mig.. blää! har inget emot hundar, men jag hatar när de ska slicka o hålla på.. usch!
Efter att jag duschat, så ska vi kolla vilken buss vi ska ta in till stan..
Ska hem, om inget annat dyker upp..

Nu- bilder från igår..





bild 1 & 2. Diia on the train. Bild 3. Lkpg resecentrum,. Bild 4. Jag på tåget=).
Bild 5. Ida på buss 510. Bild 6. Diia camar med Simon ;) Bild 7. jag är dötrött:O

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0