Dagen började skit men slutade perfekt!

Denna dag började inte alls bra. En konflikt med arbetskamrat 1 som slutade med ett stukat pekfinger och tårar. Fick jobba i servicegruppen ist. Var på möte vid ett, det gick bra. Fick en massa papper som jag och min god man ska fylla i på torsdag nästa vecka då jag ska skriva på mitt hyreskontrakt. Allt ser ljust ut med lägenheten. De verkar räkna med att jag kan flytta in i början av juni. Men under tiden måste jag få pengarna så jag kan fixa möbler. Efter mötet träffade jag Jennie en stund och sen maria. Vi gick hem till henne och slappade och pratade. Henne gillar jag en hel del nu:) Efter det var jag med maja och Alexx'z en stund innan jag drog till tjejgruppen där vi var på folkparken och grillade korv, marsmallows och spelade lite kubb. Sen tog jag och maja j en snabb promenad till rese och nu sitter jag på bussen. Ska hem och packa och sen sova. Borde duscha men orkar inte. Får göra det hos M ist;) På måndag ska vi ha möte på jobbet och prata om idag då arbetskamrat 1 stukade mitt finger plus hotade mig pga att jag gav henne råd och sa mina åsikter när hon bad om det.. Well, jag gjorde säkert nåt fel, det gör jag ju jämt.. Jaha, mys i helgen med båttur med M. Vi ska umgås som vänner nu har vi bestämt. Vänner med förmåner. Vi älskar varandra och är varandras bästa vänner men kärleken är inte ngn glöd i just nu. Vi deppar inte för det. Skönt tkr jag. Nu måste jag sluta. Puss

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0