Bored...

kärlek

1. är du singel: Nej
2. vill du vara singel: Nej
3.
ditt längsta förhållande: Det, som jag har nu, 1 år o 8 månader
4. med vem då: Martin
5. när någon säger din första kärlek vem tänker du på då: Hmm, antagligen Martin, de jag haft innan honom räknar jag inte som några stora kärlekar...
6. är du fortfarande kär i personen ovan?:  Höhö... Vet inte xP
7. gillar du någon just nu?: Ja
8. Isf, gillar den personen dig?:  Beror på vem du menar?;)
9. vill du ha barn: Nej!
10. vill du gifta dig?: Kanske!
11. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Martin


vänskap


12. den som vet mest om dig: Sofie, Mats, Maja & några till..
13. den vän som du har kännt längst: Av alla mina vänner? Hmm, det måste vara Fanny & Natalie
14. flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän: Det där är svårt.. vill ha båda...
15. någon du saknar att umgås med: Ja
16. en vän du kan lita på: Ja
17. någon kompis som bor långt ifrån dig: Mlin som bor i Sthlm..
18. den du har mest minnen med: Hmm, antagligen fanny & natalie, men nu umgås vi typ aldrig...
19. bra vänner du inte träffar ofta: Mhmm.. Vill träffa Mats oftare, men han pluggar o har inte tid :/
20. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu, vem?: Ja, don't tell ..

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0