Bilder & presenter

Har öppnat ungefär hälften av presenterna. Andra hälften sparar jag tills ikväll då robinsonfinalen är avgjord vid halv tio ungefär. Men det som jag fick nu är : presentkort på gina tricot på 500:-, ett svart långt linne, en svart hoodtröja, en necessär innehållandes mascara & eye-remover från Collistar, micropopcorn, fjärilspasta & en burk nutella^^




Jag på stranden =)




Ute på kort promenad med martin.. (jag på bilderna)

Om en tjugo minuter ungefär så ska vi äta marängswiss:) Mm, GOTT!

Sen börjar robinson o efter det kmr nog brorsan hem lagom till att jag ska öppna de sista presenterna..

På fredag kvart över nio så ska jag till vårdcentralen för att kolla att allt e bra med mig.
sen på tisdag eftermiddag ska jag till stallet o ta hand om hästar & katter o mocka skit:P
Annars har jag inte planerat in ett piss under veckan förutom jobb.. Eric fyller 17 den sjätte o Maria fyller 18 den femte, så de ska firas..
 Kanske krogen?? Med maria alltså.. Och mats=)

Ska köpa present till maria, om jag har pengar... annars får jag väl bjuda igen på nåt senare.. =)

hmm, ska köpa present till Fanny som fyllde 21 i torsdags, hon hade köpt till mig berättade hon idag när hon ringde.
jag glömde bort hennes födelsedag, not good!!


Kommentarer
Postat av: Martin

gått var det på stranden:)

Jaså du ska till läkaren:P det sa du inget om:P

2009-05-31 @ 19:49:31

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0