Bilder från båttur & övisit





Bild 1. Jag med rosa flytväst ;) Bild 2 . Stefan på båten. Bild 3. Vattnet vid båtbryggorna. Bild 4. Martin. Bild 5. Martin med flytväst ;) Bild 6. Vattenskum bakpå båten. Bild 7. Båtspår. Bild 8. vattnet vid ön. Bild 9. Martin på stenarna på ön. Bild 10. Natur på ön.


Bild 1 & 2. martin med våtdräkt! Bild 3 & 4. I vattnet ;) Bild 5. Plask plask!!


Det var en trevlig dag tyckte jag. Vi åkte vid halv elva tror jag.. Tre mil till båtbryggorna utanför östra finnö och sen en kvarts båtresa till en ö. På ön solade vi mest, åt korv med bröd, soppa, mackor, drack kaffe & käkade muffins som Martin bakade igår. martin passade på att dyka lite med våtdräkten som ni ser ovan. Skön dag!

Nu är vi hemma igen o snart ska vi grilla!

Bye!

Kommentarer
Postat av: Mats

Riktigt fina bilder Nadja :D:D

Jag viste inte att Martin hade en våtdräkt :O

JAg vill också följa med ut med båten någon gång, fast jag e sjösjuk :P

2009-05-17 @ 21:02:52
URL: http://monkiiiesblogg.blogspot.com/
Postat av: Martin

Jätte fina bilder Nadja, du är skit bra på att fota:):)

det var en helig dag hoppas du vill följa med mer gånger kram^^

2009-05-19 @ 21:07:14

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0