At the work

Jobbar i servicegruppen idag ist för cafeét. lite kul med lite omväxling + att det e ngt svårt att jobba i cafeét med ett stukat pekfinger.. tog bort bandaget igår och igår kväll hade jag inte ont, men imorse gjorde det väldigt ont igen + att jag råkade stöta till fingret oxå..
Just nu äre lugnt i servicegruppen, vi har mest städat konferansrummena o nu sitter alla ute i solen en stund. jag passar på att blogga en sväng, haha
lunchen idag bestod av mannafrutti.. ska ta en läsk snart oxå, är lite törstig..
kvart i ett är klockan o snart får jag gå för dagen.. sköönt med fredag dessutom.. fast mindre kul att man är ganska pank.. min egendom består av 7:- på kontot och 7 lösa enkronor. jätteunderbart.. tur att pengarna rullar in på kontot den 19:e på tisdag. min god man sa att jag helst inte skulle betala hyran hemma denna månad eftersom jag behövde spara inför flytten som förmodligen infaller from 1 juli, inte juni. och bostadstillägget dröjer tre månader efter att man sökt och det ska jag göra på onsdag när jag ska skriva på hyreskontrakten..
får prata med mamma om det. min god man skulle iaf lägga dem dära pengarna på mitt extra konto så jag har råd att betala hyra + el när jag flyttar.. fattar inte mkt, men mamma får väl hjälpa mig förstå.. hehe

jaha, varmt är det ute idag, solen lyser starkt på en..
är avis på maria & mats som e i sthlm med klassen, jag vill oxå!!
men lkpg på torsdag ändå, med diia. får se om det blir nåt handlat, behöver nya skor. o så måste vi äta oxå, blir väl nåt enkelt, för bättre att äta hemma sen.. :P

Nu måste jag gå, byebye!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0