Andas in och andas ut

Okej, detta är tredje gn som ett inlägg försvinner medan jag håller på och skriver. Usch vad jag blir sur på det.. Men skit samma, synd bara att min fantasi försvann den med och mina jätte väl genomtänkta ord i skrift. Well, jag är påväg till sörping nu:) Sköönt med fredag fan!^^ Imorn är det reaggefestival i skärblacka med Diia. Och sen sova hos henne i lilla finspång;-) Oj jävlar vad full denna buss blev nu:o 20 personer minst blir utan sittplats. Haha, vad roligt. Men det e ju fredag och folk slutar tidigt. Måste sluta, det e för trångt i bussen för att kunna blogga xD, haha

Kommentarer
Postat av: Martin

vad träligt du, att det försvinner man blir så jäkla förbannad och orkar inte skriva om.. but hoppas du hade det trevligt hos mats och diia puss kram

2009-05-10 @ 14:29:27

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0