30 maj

För tjugo år sedan idag föddes jag, tjugo i elva på kvällen. Idag fyller jag 20 år och därmed är tonårstiden över. Gick upp vid 11 tiden idag. Jag och martin har varit nere på stranden och solat, jätteskönt. Varmt som fan så här blivit röd. När vi kom hem satt vi ute på altan och solade ännu mer. Åt en kanelbulle. Mamma och pappa har satt igång grillen nu. Vi ska äta fläskfilé, pomme och bearnesesås. Ikväll ska vi äta marängswiss:D sen kl 8 ikväll är det finalen av robinson, måste se! Hoppas jarmo tar hem allt, han är klockren:) Nu sitter jag och martin på rummet. Har på mig shorts och sportbh, skönt:) min bror kmr hem ikväll från gotland och då ska jag öppna paket. Lägger in bilder ikväll lr imorn från dagen.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0