3 timmar kvar till midnatt

Det blev ingen glass utan det blev en marabou chokladkaka med nonstop ist som glupska jag stoppade i mig. Precis vad jag (inte) behöver. Jag har gått upp i vikt så det räcker tack. Så äre om man som jag inte kan låta bli godis och annat äckligt... Fan, måste sluta med sånt fast ärligt talat var det ett bra tag sen jag åt godis vill jag minnas. Men jag ska gå ner åtminstone ett kilo. Jaha, är fortf dåsig i huvet, hatar det. Seg och ont. Vill sova men det kan jag ju glömma att jag får före midnatt. Hos martin somnade jag vid tio, elva men ensam i sängen blir det plötsligt skitsvårt! Skönt att jag ska sova hos Diia på torsdag. Sova själv är inget kul. Nej, ska lyssna på musik och försöka slappna av som alla säger. Inte direkt lätt men jao, försöka duger! Godnatt

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (visas ej publikt)

Din blogg:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0